سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی

آژانس هواپیمایی آرزوی آسمان آبی ارائه دهنده بهترین تورهای مسافرتی با مناسب ترین قیمت

جزایر زیبای مالزی بهشتی برای غواصان

مالزی از زیباترین و سرسبزترین کشورهای دنیاست، طبیعت زیبای مالزی یکی از دلایل پرطرفدار بودن این کشور است. جزایر زیبای مالزی سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می نماید. این جزایر زیبا از معروف ترین جاذبه های گردشگری مالزی محسوب می شود. تمدن مالزی تمدنی نوپاست، اما همچنان در برخی از نقاط مالزی تمدن انسان های آنجا مانند تمدن انسان های اولیه است.
مالزی به دو قسمت تقسیم میشود. جنوب شرق آسیا دارای فرهنگ هها و زبان های مختلف است و همچنین مردمی با مذهب، فرهنگ و زبان های مختلف در این منطقه زندگی می کنند. اما یکی از دلایل جذب توریست به این منطقه زیبا، مدرنیته بودن آنجاست. بسیاری از مسافران برای دیدن ساختمان ها و برج های زیبا و مدرن . حیرت آور به مالزی سفر می کنند. طبیعت بسیار زیبای مالزی یکی دیگر از دلایل جذب توریست به این منطقه است.

معرفی جزیره های زیبای مالزی

کشور مالزی در سال های اخیر به عنوان یک مرکز جذب توریست در بین کشورهای مختلف مخصوصا ایرانیان قرار گرفته است. ایرانیان به بهانه های مختلفی مانند تفریح و تحصیل و تجارت به این کشور سفر می کنند. اما افرادی که برای تفریح، تور مالزی را انتخاب می کنند از جاذبه های گردشگری مالزی دیدن می نمایند.

جزیره پانگکور 

جزیره پانگکور که به معنی زیبا است، به عنوان یکی از زیباترین جزیره های مالزی است که پر است از مناظر زیبا و بی نظیر. همچنین جالب است بدانید. گردشگران در این سواحل زیبای این جزیره به تفریح، بازی و استراحت می پردازند. از جمله تفریحات هیجان انگیز این جزیره می توان به جت اسکی، کوه پیمایی و جنگل پیمایی و شنا در شب اشاره کرد.جزیره پانگکور لائوت دقیقا در کنار جزیره پانگکور است که اغلب گردشگران از آن دیدن می نمایند.

جزیره کاپاس
جزیره زیبای کاپاس واقع در سواحل مارانگ به سواحل سفید و بسیار نرمی مشهور است به همین دلیل این نام را بر روی آن گذاشته اند چرا که کاپاس به معنی پنبه است و این نام را ساکنین این منطقه بر روی آن گذاشته اند. کسانی که به غواصی علاقه مند می باشند به این جزیره سفر کرده و از منطقه زیر آب این جزیره دیدن کرده و تجربه لذت بخشی را برای خود به ارمغان می آورند.

جزیره کاپاس در مالزی_ آژانس آسمان آبی

جزیره پنانگ
جزیره زیبای پنانگ یکی از نام آشناترین جزیره های مالزی است. یکی از دلایل مشهوریت پنانگ، غذاهای خیابان این منطقه است که باعث شده بسیاری از گردشگران به این منطقه سفر نمایند. پنانگ علاوه بر طبیعت زیبا و غذاهای خوشمزه ای که دارد یکی از جزایر زیبای تاریخی است و در قدیم یکی از راه های تجارت از راه دریا بوده است. شهر پنانگ جزیره ای بسیار بزرگ است که فرهنگ های متنوعی را در خود جای داده است. گردشگران محترم می توانند با تور پنانگ به این مکان زیبا سفر کرده و در جزیره زیبای پنانگ به گشت و گذار بپردازند. 

جزیره پنانگ مالزی _ آژانس آسمان آبی

جزیره تنگول
جزیره تنگول Tenggol از زیباترین جزیره های مالزی است و در سال های اخیر به دلیل هجوم توریست ها به شکل مسکونی در آمده و این جزیره گرم تا سال ها پیش خالی از سکنه بوده و از زندگی شهرنشینی خبری نبود تا آن زمانی که دولت مالزی تصمیم گرفت جهت اقامت توریست ها در این منطقه به احداث هتل ها بپردازد. این جزیره زیبا بهشتی برای غواصان و ماهیگیران است.

جزیره تنگول مالزی _ آژانس آسمان آبی

 

جزیره سیپادان
جزیره سیپادان یکی از جزیره های زیبای مالزی است که در سواحل شرقی کشور مالزی قرار دارد. این منطقه دارای مکان امن و محبوب برای افرادی ست که غواصی حرفه ای کرده و همچنین به کشف دنیای زیر آب علاقه مند هستند. این جزیره دارای موجودات زیبا و جالبی چون لاک پشت های دریایی، ماهی صخره ای و کوسه های با سرهایی شبیه به چکش است. به همین دلیل است که این جزیره در سال های اخیر به یک منطقه حفاظت شده تبدیل شده است. نکته ی مهمی که وجود دارد این است که گردشگران نمی توانند در این منطقه اقامت داشته باشند و فقط غواصان می توانند در آب های آن شنا کنند.

جزیره سیپادان _ آژانس آسمان آبی

جزیره مابول
جزیره مابول از جمله جزایر کوچک مالزی است که در جنوب شرقی صباح قرار دارد. در این جزیره درختان نارگیل زیادی وجود دارد که در آب های زیبای این منطقه می توانید به شنا بپردازید و روی شن های سفید ساحلی این منطقه بخوابید و یا پیاده روی کنید. در آب های این جزیره موجوداتی چون عقرب ماهی، قورباغه ماهی، مارهی مرکب، گاو ماهی و همچنین حلزون صدف دار می توان اشاره کرد.

جزیره مابول مالزی _ آژانس آسمان آبی

 

جزیره ردانگ
جزیره ردانگ از جمله جزیره های بسیار بزرگ در سواحل شرقی مالزی است. از جمله مواردی که گردشگران را به این منطقه می کشاند سواحل شنی نرم و همچنین آب های شفاف این جزیره است. در جزیره ردانگ صخره های مرجانی وجود دارند که از جمله جاذبه های گردشگری ردانگ محسوب می شود. در این صخره های مرجانی آبزیانی مانند نوزاد کوسه و عروس دریایی زندگی می کنند. اما اگر از جمله گردشگرانی هستید که تمایل چندانی به شنا و غواصی ندارید می توانید به دل جنگل بزنید و از طبیعت زیبای جنگلی لذت ببرید.

جزیره ردانگ مالزی_ آژانس آسمان آبی

جزیره تیامون
جزیره تیامون به عنوان یکی از زیباترین جزیره های دنیا در مالزی قرار دارد. از جمله عوامل جذب توریست در این جزیره ساخت و ساز بسیاری است که در این جزیره صورت گرفته اما همچنان به عنوان یکی از زیباترین و بکرترین جزایر مالزی به شمار می رود. مزرعه لاکپشت ها، روستای ساحل جوارا، صخره های مرجانی از جمله عوامل زیبایی و جذب توریست به این جزیره است.

جزیره تیامون مالزی _ آژانس آسمان آبی

جزیره پرهنتیان
جزیره پرهنتیان دارای دو قسمت بزرگ و کوچک است که در مرز تایلند در قسمت شمال شرقی مالزی واقع شده است. اگر قصد سفری کم هزینه به مالزی را دارید توصیه می کنیم که به جزیره زیبای پرهنتیان سفر نمایید.

جزیره پرهنتیان مالزی _ آژانس آسمان آبی


جزیره لنکاوی
جزیره زیبای لنکاوی از شهرهای زیبای مالزی ست که به عنوان یک جزیره آزاد قرار دارد و به عنوان مرکزی زیبا برای عاشقان خرید است به این دلیل که بهترین مراکز خرید مالزی در این مکان قرار دارد. همچنین می توان اجناس خوب را با قیمت کم و بدون هیچ نوع مالیاتی خریداری نموده. جاذبه های توریستی لنکاوی سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می نماید.