سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی

آژانس هواپیمایی آرزوی آسمان آبی ارائه دهنده بهترین تورهای مسافرتی با مناسب ترین قیمت

ورونا، شهر عشق در ایتالیا

شهر ورونا در ایتالیا در منطقه ونتو قرار گرفته و با نام شهر عشق شناخته می شود. زیرا این شهر در گذشته محل تولد زوج افسانه ای و عاشق بنام رومئو و ژولیت معروف می باشد. شهر ورونا محل اتصال اروپای مرکزی و ایتالیا به یکدیگر نیز می باشد. این شهر دیدنی در شمال ایتالیا در نزدیکی رود آدیگه قرار دارد. قدمت شهر ورونا به 89 سال قبل از میلاد باز می گردد که به تصرف روم باستان درآمده بوده  یکی از مهم ترین شهر ها در ایتالیا به شمار می رفت.
با آرزوی آسمان آبی همراه شوید تا در ادامه به توضیحات و اطلاعات بیستری در مورد این شهر پر آوازه در ایتالیا بپردازیم.

 ایتالیا-ورونا-شهرعشق

شهر عشق ورونا به عنوان مرکز مهم تجاری و راه آهن نیز شناخته می شود و از مقاصد مهم گردشگری نزد علاقه مندان به تور اروپا  می باشد. در این شهر زیبا و دیدنی آثار بسیاری از دوره های گذشته باقی مانده که از جمله ی این بقایا آمفی تئاتر رومی می باشد که هر کدام از جاذبه های گردشگری ایتالیا به حساب می آیند. 
در سفر به ایتالیا حتما از این شهر دیدنی که پر از جاذبه های گردشگری است دیدن نمایید. معروفیت بیشتر شهر ورونا توسط شکسپیر معروف بوده و به طور کلی شهری رمانتیک می باشد.
از جلوه های جالب و دیدنی دیگر این شهر می توان به نقاط صورتی رنگ در سراسر آن اشاره نمود. همچنین معماری شهر ورونا ایتالیا زبان زد بسیاری از مردم بوده و از جمله ی این معماری ها قصر سلطنتی سن زنو ماجوره ، آرامگاه خانوادگی اسکالیجر و قلعه ی قدیمی را نام برد.